Tuesday 23 June 2015

Brownie.

 
Wtorek, 23 czerwca. Czyżby to wczoraj wybił pierwszy dzień lata? Wciąż nie mogę przestać zadawać samej sobie tego pytania. Dlaczego? Patrząc przez okno bądź na termometr, odnoszę wrażenie, jakby dopiero co opuściła nas zima. Jakieś 12-13, maksymalnie 15 stopni? Od kilku dni - rano słońce, po godzinie deszcz, później chmury, ulewa, deszcz, ulewa... Deszcz. I ulewa. A wieczorem piękne niebo! Zachód słońca niczym w klimatyczny, letni wieczór... Szczyt ironii i sarkazmu nasza kochana Matka Natura osiągnęła, gdy po jednej części mojego podwórka lała się z nieba dosłownie ściana deszczu, podczas gdy po drugiej - miała miejsce zaledwie delikatna mżawka! No nic. Przeraża mnie jedynie świadomość, że w teorii już niecały tydzień dzieli mnie od pełnego wakacyjnej radości i beztroski zasuwania w szortach... Well, good luck to me. ;)
 
PS. Wybaczcie fatalną jakość zdjęć, aczkolwiek były one robione w o g r o m n y m pośpiechu, co więcej o baaardzo niekorzystnej porze... No i przez stawiającego swoje pierwsze kroki w tej 'branży' fotografa :D
 
 
ph. Izabela Jakubek (my Mum:))

12 comments:

  1. pogoda coś ostatnio nas nie rozpieszcza..

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. pal licho zdjęcia, ważne, że zestaw widać!
    a zestaw jest bardzo fajny - luźny, ale ładnie skomponowany kolorystycznie.
    i stylowy :)

    ReplyDelete
  3. Pogoda zbyt piękna nie jest :(
    Super stylizacja.
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ściana deszczu, powiadasz? Albo Mojżesz powrócił.. eh nie to było słabe ^^ Nie wyszło mi :D hahah
    Cóż mogę powiedzieć o Twoich zdjęciach? Podoba mi się ten outfit. A co do tytułu notki.. to jadłam już ta czekoladę od Wedla, mimo i tytuł posta nijak ma się do czekolady, prawda? :-)
    Eh ta pogoda.. ja nawet nie zwróciłam uwagi na znaczenie wczorajszej daty.. poniedziałek jak poniedziałek ^^ Ale muszę przyznać Ci rację, choć u mnie żadnych ścian deszczu nie ma, to Matka Natura wyprawia tu to samo ^^
    Pozdrawiam :*

    Miśka
    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    ReplyDelete
  5. Świetny outfit. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Oj, zdecydowanie pogoda nas nie rozpieszcza. Ładna, prosta stylizacja :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Pogoda niestety nie pokazuje nam aby było lato.. Oby szybko sie to zmienilo ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    ReplyDelete
  8. Szkoda, że teraz nie widać tego lata. Outfit bardzo ładny ;)

    blackimpianto.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetna kurtka:) ślicznie wyglądasz:)

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews