Tuesday 1 October 2013

It's All About... ANNFFASHION #3.


"Osobą, która doprowadza mnie do największego szału, jestem ja sam..."
'The person who drives me the most crazy is me...'


Witam Was serdecznie :) Do tej pory w tego typu postach odpowiadałam na Wasze pytania, jednak dzisiaj to ja dam coś od siebie. A mianowicie - postanowiłam opisać moje wady. I dziwactwa.

1. Jestem przeraźliwie uparta. Nawet jeżeli wiem, iż nie mam racji, muszę postawić na swoim.

2. Według mnie w ogóle nie jestem towarzyska. Zwyczajne wyjścia z przyjaciółką do kina czy na miasto po prostu mnie męczą.

3. Nie mam żadnych ambicji. Nie rozumiem tej pogoni za karierą, nie zamierzam w tym uczestniczyć. Dobrze płatna praca pełni u mnie epizodyczną rolę w systemie wartości. 

4. Nienawidzę dźwięku przełykanych napojów :) Jeżeli ktoś w mojej obecności je, nie mam z tym problemu. Z piciem również. Jednak gdy wokół panuje cisza, a ja słyszę płyn przechodzący przez czyjeś gardło, doprowadza mnie to do szału. Zwłaszcza dżwięk przełykanej kawy.

5. Nienawidzę kawy. Jej smak i zapach budzą we mnie obrzydzenie.

6. Latem nigdy nie noszę długich spodni. Nawet gdy jest jakieś 12*C, wkładam szorty. 


Hi there :) So far, in such posts I have been answering for your questions. This time I am going to tell you about my disadvantages and quirks.

1. I am totally stubborn. Even if I know I am wrong, I always keep up what I said.

2. I think I am not sociable at all. Going to the cinema with my best friend drives me crazy.

3. I don't have any ambitions. I don't understand all this run for career, I am not going to take part in it.

4. I hate the sound of swallowing drinks. :) It's OK when someone eats ner me but when it is quiet around us and I can hear this sound it drives me crazy. Especially swallowing coffee.

5. I hate coffee. Its smell and taste is awful.

6. I never wear long sleeved pants in summer. Even if it is 12*C I wear shorts.


Facebook | Instagram | Ask.fm |

14 comments:

  1. Ja również nie znoszę kawy, sam zapach działa na mnie odpychająco, nie mówiąc już o smaku. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. 1,3 i 5 idealnie pasują też do mnie :D

    ReplyDelete
  3. Mamy ze sobą wiele wspólnego xd
    połowe tego co napisałaś, mogłabym śmiało powiedzieć o sobie :)
    Świetny blog
    Pozdrawiam
    solodayworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ja uwielbiam zapach kawy :) ale osobiście nie lubię jej pić :D

    ReplyDelete
  5. Fajna notka ;) Ja też jestem strasznie uparta i uważa że nie jestem towarzyska ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  6. Powiało latem =)

    ReplyDelete
  7. Dziękuję! <3

    Nie ma sprawy.
    + chyba spamu nie widziałaś ;p

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews